tirsdag 11. august 2009

Trenger du kort til en spesiell anledning?

Tregner du du kort til en spesiell anledning eller til en spesiell person
tar jeg gjerne imot bestilling.
Lager kort til alle anledninger, der jeg velger farger,
pynt og motiv etter hva som passer personen/anledningen.
Det er jo litt gøy å lage kort der interessene
til jubilanten kommer godt fram.
F.eks en Manchester United fan kan få et kult kort i de rette fargene,
med navn/bilde og pynt/stæsj som er typiske for ManchesterUnited.
En fotballgal konfirmant kan få et kult fotballkort i farger han liker eller i fargene til favorittlaget.
Jeg lager kule fiskekort til en som elsker å fiske,
kort med glitter og stas for den som liker det, kort med kjekke menn, kort med lekre damer, barnekort, dåpskort, nyfødtkort m.m

Tar også bestilling på invitasjoner til alle anledninger, der jeg kan lage bordkort, meny o.l. som passer sammen invitasjonen og farger/pynt dere ellers har valgt ut. Da lager jeg alltid et forslag som dere får godkjenne eller rette på.

Ta kontakt på mail:
kortpia@live.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar