søndag 30. august 2009

Blomsterkasser

Har lenge tenkt på noen blomsterkasser jeg ville ha på altanen som skjerming mot veien. Siden jeg ikke finner slike som jeg vil ha i butikken, måtte jeg bare snekre selv :o) Først tegnet jeg, så var det bare å sette igang. Snekret begge kassene på en formiddag, og var ganske stolt da mannen kom hjem fra jobb den dagen :o) Han var nok litt stolt han også...
Espaljè var ikke så enkelt å lage alene, så da var det kjekt med god hjelp av min kjære.
Jeg har plast på innsiden av kassene, og leca-kuler + duk for at vannet skal trekke opp, så jord.
Synes det ble så fint med blomstererter i disse kassene. På bilde er de ganske små enda, nå er de ca 120cm, og blomstrer i fine pastellfarer og med god lukt :o)

1 kommentar:

  1. Hei du. Jeg har lagt en award til deg på bloggen min.
    Og så ønsker jeg at du legger ut flere av de flotte kortene dine her...

    SvarSlett