mandag 13. april 2009

Ei påskepyntet stue

Ble for sen til å få tak i hvite narcissus så det ble påskegule. Men synes de også er veldig fine :o)



I år har jeg tatt inn noen grener fra epletreet som er pyntet med litt egg og fjær. Tidligere har jeg brukt lerkegreiner med litt kongler på, og synes egentlig det er finest.




Har samlet eggene som ungene har malt gjennom flere år i stuevinduet og i spisestua.
Ei god blanding av utblåste-egg, isopor-egg. plast-egg og glass-egg.
Litt artig med disse fargerike eggene samlet.






Ungene har jo også laget noe søte kyllinger, her er noen av dem:



Så har jeg noe kjøpingspynt også. Lenge mellom hver gang jeg finner noen jeg synes er spesielt fine. Men det er jo artig å lete etter den helt spesielle, og når jeg endelig finner en gleder jeg meg over funnet i lang tid :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar