fredag 20. februar 2009

Hobbyen min


Hobbyen min er
stempling og kort-laging.
Det er så artig å sette sammen fine papirer,
farger og mønster.

Det finnes så masse herlige stempler
og samlinga blir stadig større :o)
Å så er det jo så koselig å gi bort
kort man har laget selv!
Kommer til å legge ut bilder av noe av det jeg lager,
her er noe av det jeg har laget i 2008:

Dette bryllupskortet lagde jeg på bestilling til et brudepar som drev gård:

(Bildene på kortene er sladdet)




Et dåpskort:





Et bursdagskort:




Liker å pakke gaver slik at det passer til kortet:



Til ei nyfødt jente:

Bursdagskort:


Konfirmasjonskort:


1 kommentar:

  1. Så flotte kort du lager!Fargerike og fine. :)Sikkert en utrolig kjekk hobby.Ingenting er så hyggelig å få som hjemmelagde personlige kort.:)Ha ei riktig god helg!:)

    SvarSlett